Vypletanikol.cz: Zapletená kola, vyplétání jízdních kol Kontaktujte nás
Úvod » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Níže uvedené obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží v internetovém obchodě vypletanikol.cz


Informace o zboží
Objednávka zboží a dodací lhůty
Prodej a platba zboží
Ceník dopravného
Reklamace a záruka
Odstoupení od smlouvy
Vrácení zboží a peněz
Výměna zboží
Ochrana osobních dat
Mimosoudní řešení sporů
Elektronická evidence tržeb


Obchodní podmínky společnosti Jiří Pouč, vypletanikol.cz se sídlem Zákostelí 83, 783 44 Náměšť na Hané.
Identifikační číslo: 73271136


1. Informace o zboží:

Technické údaje, popis a obrázky zboží, prezentované na stránkách vypletanikol.cz, jsou převzaty od výrobců a dodavatelů. Provozovatel e-shopu proto neručí za tiskové a obsahové chyby na serveru. Všichni výrobci si vyhrazují právo na změnu technických parametrů, případně změnu vzhledu výrobku. Obrázky mohou být pouze ilustrační a nejsou proto důvodem reklamace výrobku.

Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách vypletanikol.cz jsou MOC s DPH.
Provozovatel internetového obchodu je plátcem DPH.



2. Objednávka zboží a dodací lhůty:

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem. Po odeslání objednávky se automaticky odešle kopie objednávky na jeho e-mailovou adresu vyplněnou při objednávce.
Protože sortiment našeho internetového obchodu zahrnuje několik dodavatelů, kteří mají různé dodací lhůty, nelze určit přesnou dobu dodání zboží. Snažíme se samozřejmě všechny objednávky vyřídit co nejrychleji.
Obvyklá doba dodání u zboží je 5 - 10 pracovních dní. Dodací lhůty uvedeny u jednotlivých druhů zboží jsou "orientační", ale nemohou být chápány jako přesné či závazné.
V případě nedostupnosti některé položky objednávky nebo určité velikosti, barvy nebo typu zboží Vás budeme informovat a domluvíme se na dalším postupu. Pokud není domluveno jinak, odesíláme objednávky kompletní. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že zboží není na skladě u našich dodavatelů, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky či e-mailem cenu a termín dodání.



3. Prodej a platba zboží

Objednané zboží je možné uhradit těmito způsoby:

  • platba na dobírku - zboží je odesláno přepravní službou a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží
  • on-line platba - okamžité platby kartou a expresním převodem
  • platba předem na účet - platbu za zboží je možné poslat převodem na účet mBank - č.ú.: 670100-2209061815/6210 (mBank), jako variabilní symbol se uvede číslo objednávky (získáte v potvrzovacím e-mailu). Převod na účet trvá max. 2 pracovní dny.


Důležité upozornění:

Platbu provádějte až budete vyzváni pracovníkem obchodu - pro případ že Vámi objednané zboží (barva,velikost) nebude momentálně k dispozici.



4. Ceník dopravného:

Cena za dopravu je připočtena k hodnotě objednávky, pokud je cena nižší než 5.000 Kč s DPH.
Dopravné a balné je 149,- Kč s DPH - Česká pošta, 199,- Kč s DPH - PPL.
Zásilky jsou zpravidla doručovány během dne mezi 8-18 hod.
Při nákupu nad 5.000 Kč s DPH je dopravné po celé České republice ZDARMA.
U zboží s příznakem "Doprava zdarma" je tato uplatňována pouze v případě prvotního objednání (dopravu zdarma tedy nelze uplatňovat při výměně zboží!)

Pokud dojde k navrácení zboží, které bylo součástí objednávky přesahující 5.000 Kč (tj. objednávky, na kterou byla uplatněna doprava zdarma) a tímto dojde k poklesu celkové částky objednávky pod 5.000,-Kč, bude cena dopravného v patřičné výši odečtena z ceny vráceného zboží.



5. Reklamace a záruka:

Případné reklamace se budeme snažit vyřídit k vaší spokojenosti a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinnen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinnen neprodleně nahlásit prodávajícímu e-mailem, telefonicky, osobně apod.

Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
V případě, že dopravce doručí zboží poškozené, neposílejte nám ho zpět! Reklamaci pak již nelze uplatnit. Reklamaci řeší odběratel s dopravcem.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak a řídí se platnými zákony.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným používáním výrobku
  • nesprávným skadováním
  • nesprávnou údržbou

Postup a vyřizování reklamací se řídí právní normou platnou pro Českou Republiku. Uplatnit reklamaci je možné pouze v záruční lhůtě. Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží odběratelem. Při uplatnění reklamace je potřeba tuto reklamaci nejprve oznámit na email info@vypletanikol.cz (bez předchozího oznámení o zaslání balíku nemusí být tento přijat) a poté zaslat zboží na adresu dodavatele. Do zásilky přibalit doklad o koupi a popis závady zboží.


Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku. Reklamované zboží by mělo být vyčištěné, zbavené všech nečistot př. hygienicky nezávadné.
Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní.



6. Odstoupení od smlouvy:

Prodávající má právo objednávku stornovat z důvodu:

  • bez udání důvodu
  • zboží již není možné pro kupujícího obstarat z důvodu ukončení dodávky či výroby zboží

Kupující může zažádat o opakované doručení nepřevzaté zásilky. Za opakované zaslání hradí nově veškeré náklady na dopravu kupující.



7. Vrácení zboží a peněz:

V případě, že kupní smlouva je uzavřena komunikačními prostředky na dálku (přes e-shop), má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od data doručení zboží.

  • Nezasílejte jej na dobírku - nebude převzato! Zasílejte nejlépe Českou poštou jako Balík Do ruky.
  • Zboží musí být neporušené, schopné dalšího prodeje.


Doporučujeme Vám zboží pojistit.
Po vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 14i dnů.
Upozorňujeme, že vrácená částka bude ponížena o částku za službu Vypletení a vycentrování kola, která je realizovaná na zakázku kupujícího.



8. Výměna zboží:

V případě že požadujete výměnu zakoupeného zboží v našem internetovém obchodě, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Rádi Vám výměnu provedeme. Zboží nám zašlete nejpozději do 14ti dnů na naši korespondenční adresu. Náklady spojené s dopravou při výměně zboží hradí v plné výši kupující. Nové zboží Vám zasíláme poté, až nám od Vás přijde zboží na výměnu.



9. Ochrana osobních dat:

Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně.
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

Uskutečněnou objednávkou, registrací zákazníka, žádostí o novinky a dalších jiných forem registrace automaticky souhlasíte, že můžete být informován o novinkách v našem internetovém obchodě mailem nebo telefonicky. Pokud si nadále nebudete přát dostávat tyto informace, máte možnost kdykoli jejich zasílání ukončit dle postupu uvedeného v každé zasílané zprávě.

Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (heckerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

Od 25.5.2018 vstupují v platnost nová pravidla a informace v souvislosti s novou evropskou legislativou na ochranu osobních údajů (nařízení GDPR). Na stránce Ochrana osobních údajů se dočtete všechny podrobnosti spojené s platnou úpravou obchodních podmínek, které jsou v souladu s GDPR.



10. Mimosoudní řešení sporů:

  • Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@vypletanikol.cz
  • Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  • Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  • U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs
  • Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  • Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  • Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  • V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  • Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.



11. Elektronická evidence tržeb:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Provozovatel

Vypletanikol.cz - Bc. Jiří Pouč
Zákostelí 83
78344 Náměšť na Hané
info@vypletanikol.cz
cyklovybava.cz
ověřeno zákazníky facebook